مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به این‌که سهمیه سوخت وانت‌بارهای بین‌شهری بر اساس عملکرد و پیمایش اختصاص می‌یابد، رانندگان و مالکان وانت‌بارهای بین‌شهری استان نسبت به ثبت‌نام برای دریافت کارت هوشمند سوخت اقدام کنند.

وانت بار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا علم افزود: برای کسانی که امکان حضور در مراکز ثبت‌نام فراهم نیست می‌توانند با مراجعه به پایگاه WWW.SMARTCARD.RMTO.IR با آگاهی از شرایط اعلام‌شده ثبت‌نام کنند.  

وی ادامه داد: رانندگان با داشتن حداقل ۲۳ سال سن، دارای گواهینامه رانندگی مجاز و مدرک تحصیلی پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی می‌توانند کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت‌بار دریافت دارند.  

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: همچنین رانندگان لازم است تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم را ارائه کنند و موقع مراجعه برای ثبت‌نام نیز ۲ قطعه عکس ۴*۳، برگ سلامت جسمی و روحی و گواهی عدم اعتیاد و سوءپیشینه را تحویل دهند.  

علم گفت: برای صدور کارت هوشمند برای ناوگان سن وانت‌بار حداکثر ۴۰ سال است و ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، بیمه‌نامه شخص ثالث و اعلام شماره شبای معتبر مالک خودرو ضروری است.  

وی افزود: با توجه به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش در آینده نزدیک، رانندگان و مالکان وانت‌بارهای بین‌شهری در کوتاه‌ترین زمان برای ثبت‌نام اقدام تا در ماه‌های آینده برای تردد و دریافت سهمیه سوخت دچار مشکل نشوند.

کد خبر 478067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha